Mycket händer

Nu är det den absolut mörkaste tiden på året och än tycker jag att det är lite mysigt och än tycker jag att det trist och tråkigt.
Brunte sakanr nog mig mitt i veckan. Jag gillar inte att rida när det är mörkt ute. Vi har ju inte något ridhus så det blir bara på helgen jag tar en tur om vädret tillåter.
 
Att köra MC är inte hellr tal om. Det är trist det med. Men jag får tänka lite positivt, att det blir desto roligare att sätta igång till våren igen. Hoppas vi kan ta en liten mc-semester neråt Europa då, Sven och jag. Hade varit kul.
 
Nu får jag mest sitta och njuta av minnenna från i sommras som en annan gammal tant.
 
Min pärla från när vi hämtade hem henne. 
 
Nu står hon på vinterförvaring.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0