Oj vad det händer mycket

I år har det verkligen hänt mycket!
Jag har separerat, skaffat ny hund, ny lägenhet, nytt jobb, ny bil, ny man och blivit sambo.
Sven och jag träffades över nätet. Det verkar ju otroligt men det är sant.
Vi startade att chatta med varandra den 5 juni. Satt och pratade med varandra flera timmar om dagen. Det var så lätt att prata om allt möjligt.
Lördagen innan midsommar bjöd jag hem. Något som jag egentligen inte förstår att jag vågade. Jag visste ju inte egentligen vad det var för en typ.
Han kom inglidande på gården med sin motorcykel och när han tog av sig hjälmen tänkte jag - vilken go kille!
Det var kärlek vid första ögonkastet för oss båda.
När han kom in genom dörren tänkte jag: Han ska i alla fall inte tro att han får stanna i natt! 
Vi hade lite midsommarfirande och när vi satt i köket och åt så tänkte jag - Lena! är du riktigt klok!? Tänk om han kör en kniv i dig! Du vet ju inte vem han är!
Hur som helst visade det sig att vi hade mycket gemensamt. Vi trivdes väldigt bra tillsammans.
Vad ska jag säga.......han stannade över natten.
På måndagen flyttade han in! Ja det är faktiskt sant! Här går det undan. Nu har vi vatrit sambo i fyra månader och vi trivs fantastikst bra tillsammans. Ja, vi trivs så bra att vi köpt hus och ska flytta in i det till våren. Ska bli riktigt kul.
 
En annan sak som hänt är att min mor har gått bort. Detta hände i går och det drar med sig mycket att göra. Som tur är har jag bra kontakt med min syster så vi är två som hjälps åt.
 
Ska försöka att leva väl.
 
Kramizzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0