Mitt nya liv 2012

En ny fas i livet har börjat.

Ny lägenhet långt ute på landet. Seperation och singel igen.
Ja så kan det gå. Efter 12 år komma till insikt att detta var inte det rätta. 12 år är ganska lång tid. Eller ......ja egentligen är det 12,5 år men vad gör det.

Nu har jag en jättefin lägenhet i ett hus med två andra lägenheter i.

Huset är inte sålt än men det ger väl sig får jag hoppas. Mitt fina hus........det kommer jag att sakna. Skogen kommer jag att sakna.
Får väl flytta tillbaka så småningom.

Har fått tillökning i familjen. Här ligger en schnauzerflicka och sover sidan om mig. Love, heter hon. Jättehärlig hund. Bimsan hänger med än. Fyller 13 år i morgon. Börjar bli gammal.

Sitter fortfarande o kasar runt på käre Brunte i skogen. Han är en kille att lita på!

Ser framemot mitt nya liv 2012.

Lev väl!

Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0