Love´s äventyr!

Nu har Love varit hos mig ett tag och vi har lärt känna varandra ganska väl nu.

Vi har gått på kurs, Love, och jag. Detta har varti väldigt bra och lärorikt, främst för mig. Nu har Love lärt sig att gå fot, både när jag går musastrg och när jag joggar. Hon stannar och sitterkvar när jag går iväg. Hon kommer glatt skuttande till mig när jag kallar på henne.

När vi är ute och går har vi en liten runda runt ett ganska stort stall med hagar runt on. En dag när alla maskrosor stod där vita och fina med sina bollar av frö, fick hon springa och hon blev så glad!



Jag var tvungen att ta ett foto på henne. Visst är hon jättesöt när hon sitter där så lycklig?

Hon och Bimsan sover i den tomma delen av sängen på natten. Detta tycker dom är jättemysigt. Love har dessutom fått två kuddar att bädda ner sig i. Bimsan är liten och nöjer sig med en kudde.

Det första båda hundarna gör på morgonen är att komma till mig och bli lite kelade. Mysigt!

Love har inga problem med att sitta i knät trots att hon inte är en liten hund.



En riktig gosehund.

Just nu sitter jag och känner mig lite däst och jävligt nöjd med livet. Har tryckt i mig en halv räkbomb, och en halv skål med godis samt en halv flaska vin. Detta medan jag kikade på finalen på "Lets dance".

Snart dax att gå och lägga sig.

Sov gott, lev gott och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0