Brunte

Njuter av mina ridturer på Brunte!
En go pålle som har en egen vilja.
Bortskämd är han.
Stannar när han ska göra sina behov.
Lurar mig ibland när han vil ha en paus och
stannar utan anledning.
Försöker att äta längst hela vägen på en runda.
Får inte äta under hela rundan för mig.
Lyckas sno åt sig lite björkblad ibland ändå.
Tycker det är kul att springa.
Tar det mer lugnt i skritten.

Det var en kort beskrivning av vilken
personlighet han är.

Foto kommer så småningom.

Var i Danmark hela dagen igår med jobbet.
Det var trevligt.
Firade av en kollega som går i pension.
Han blev verkligen glad åt detta.

Var jättetrött när jag kom hem men tog en ridtur
i alla fall och det var härligt.
Vädret var underbart och solnegången över Vomb
var fantastisk!

Lev väl och njut av värmen så länge det varar.

Kramiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0