London

Har varit en sväng i London.
Härlig stad med mycket puls.
Åkte med en vännina och mina söner. Det var faktiskt för sönernas skull jag åkte. Tänkte att dom behöver komma ut i vida världen och se sig omkring. Jag bidrog med lite till resan. Det får bli deras födelsedagspresent/julklapp i år. Så var det avklarat.

Jag hade hoppats på lite shopping men så blev det inte. Vänninan vill inte gå i butiker och då är det inte kul att själv gå omkring medan hon sitter och väntar någonstans. Vi såg vaktavlösningen på slottet och kavalleriets vaktavlösning, Trafalgar Square, Piccadilliy circus, Oxford street (utan shopping) China town, båttur på Themsen, Big Ben, Towern och så var vi en tur inne på Madame Tussau.
Om jag kommer till London fler gånger så ska jag bara shoppa! Tycker jag sett det jag vill se flera gånger nu.

Sönerna shoppade däremot och det var ju bra!

Idag har vi haft inbrott på jobbet. Trist. Inte så mycket som blev stulet men ändå. Det är trist när det händer. Tur man varit med förr så jag kan rutinerna. Kommer ju från en skola som detta var vardagsmat på.

Några av mina bästa vänner ska separera och det är så trist tycker jag! Jag är verkligen ledsen över detta. Jag gillar ju dem båda väldigt mycket. Hoppas jag kan hålla kontakten med båda ändå.

Ska på fest på lördag och detta ser jag fram emot. Ska till Sövde och en vännina som ska ha inflyttningsfest. Det ska bli kul. Agnes gäng kommer och spelar och det är kul. Hoppas många dansar men det tror jag att de gör, har förtått att det är dansanta gäster. Jag tänker göra det i alla fall.

Jag trivs förträffligt bra på mitt jobb. Trodde jag skulle sakna mina gammla kollegor mer än jag faktiskt gör. Det beror nog på att jag fått jättetrevliga jobbarkompisar på nya jobbet. Härligt!

Lev väl!

Kramiz!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0