Nu har det hänt!

Sonen har ringt och vill komma hem och besöka sin mamma! Det har inte hänt sedan han flyttade till Karlskrona. Jag ska hämta honom i Malmö i eftermiddag.

Det ska bli riktigt härligt. Hoppas det blir fint väder så vi kan långa prommenader i skogen. Mattias gillar att gå i skolgen. Han och jag är ganska lika på det viset. Han uppskattar stillheten och lugnet som finns i naturen. det spelar inte så stor roll om det är i skogen eller vid havet. Vi njuter av det båda två.

Han gillar även all mat som jag gillar. Kyckling, kinamat, thaimat och mycket mer.

Linus som är äldst är mer lik sin far. Han gillar kött, sås och potatis. Han uppskattar inte naturen. Gillar inte fåglar. När Linus gick på folkhögskola så fick han en tröja av sina kompisar som han delade hus med. Det stod: "Jag älskar djur, speciellt med en god sås till" Linus i ett nötskal.
 
En sak har mina gossar gemensamt. Hundarna. Dom älskar hundarna båda två. Båda gillar djur och då ska dom helst ha päls.

Denna helgen ska jag alltså få rå om min yngsta son hela helgen. Ska bli jättekul!

Donne och jag har bokat resa över julen. Vi ska åka till Dubai! Det ska bli jättespännande. En vecka ska vi vara borta och bli riktigt bortskämda. Ska bo på femstjärningt hotell. Först ska vi bo utanför Dubai, Ras al Khaimah, i några nätter sen avslutar vi med två övernattningar i Dubai.
Ska försöka att ta jättemånga bilder. Finns ju så mycket spännande att titta på. Eventuellt ska vi spela lite golf med men det har vi inte bestämt än.

Vi har även redan nu bokat en resa till Mallorca i Mars. Även då lyxhotell med golf. En vecka.

Lev väl och uppfyll dina drömmar!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer ihåg att Linus aldrig ville äta smörgåstårta eller att han vägrade sitta bland dom uppstoppade fåglarna i uterummet i ljunghuset hehe :)



Vilken lyx liv ni lever, bara åker iväg så där hela tiden :)

2009-10-10 @ 14:21:41
Postat av: cecce

Wow!! Vad mycket spännande ni har framför er!

Hoppas du har haft en riktigt fin helg med sonen!

Kram

2009-10-11 @ 15:51:13
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0