Söndag

Söndagen har startat mjukt och väldigt lugnt. Tvättmaskinen går varm och vovvisarna sover så gott efter vår obligatoriska runda i skogen på förmiddagen. Gubben grabbar tag i golfklubborna och åkta till golfbanan. Frågade mig om jag ville följa med men nej tack. Skönt att vara hemma.
I går slapp jag åka till mässan. Min samordnande rektor Åse åkte in och stod hela dagen. Så gårdagen var också väldigt lugn och skön. Tack Åse! Hoppas du fick ordning på alla grejor efter mässan. Ska påminna Bujar att han ska hämta allt i morgon.
Skönt med en chef man kan lita på i alla fall.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Donne har planerat en lammstek till middag. Det är jättegott!

Får kanske ladda inför morgondagen. Ny vecka med öppet hus på skolan på lördag. Det brukar vara kul! Ska ställa i ordning tipsrundan och sen vet jag att alla lärare är jätteduktiga på att fixa så det blir bra i verkstäderna.

Är det någon som har tips på en utslagsfråga? Förra året så hade vi en burk med pasta i som man fick gissa antalet i. Det kan i och för sig funka i år med.

Lev väl och lev gott!

Kramis!



Kommentarer
Postat av: cecce

Förslag på utslagsfråga: Hur många handspritflaskor har Superman hemma och i sin "jobbkarantän" sammanlagt???



Kram

2009-11-16 @ 12:49:44
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0