Söndag

Kalas igen. Det är kul med kalas. Denna gången var det grillning med Donnes familj. Plast- svärföräldrar, plast-svärdotter med familj, plast-svärson med familj.
Iväg och hämta ny tårta = gott!
Dukade inne för det var lite kallt. Dukade ute en halvtimma innan gästerna kom för det var varmt. Gästerna kom och solen gick i moln. Det blev kallt igen. Men är det grillning så är det. Då ska man sitta ute såvida det inte regnar. Då är det bättre att dela ut kofta till Elly så hon inte fryser.
Kaffet drack vi inomhus.

Har tidigare beklagat mig att jag fått en massa erbjudande om antirynkkrämer och sagt att det hade varit roligare om man kunde få ett erbjudande om nåt roligt smink med glitter i. Jag är bönhörd!
Fick av Maria, Donnes dotter glittersmink. Resultatet av detta är att Donne inte vill pussa min glittriga mun. Han vill inte få glitter i ansiktet. Vicken mes! Lite får man väl tåla!
Det var en jättekul grej men det är nog tveksamt om jag kommer att gå på stan med detta glitter i huvudet. Jag är tacksam att jag inte fick antirynkkrämer. Tack, Maria!

Donalds barnbarn hade kul i trädgården med kubb och med krocketspel. Vi var lite oroliga för källarfönstren ett tag men det gick bra.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: cecce

Glittrigt läppstift! Härligt det vill jag också ha. Tror inte superman har något emot att ha lite glitter han med. Kan gott understryka hans fjolliga sida. Eller hur?

2009-05-06 @ 07:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0