Sjungen för

Idag har jag blivit sjungen för på jobbet. Hela personalstyrkan sjöng "Happy birthday" för mig. Anna-Lena, Ida, Helena och Kjell inledde sången med att sjunga den på spanska, den går så här:

Cumpleaños feliz

Cumpleaños feliz

Te deseamos amiga/amigo

Cumpleaños feliz

när dom sjungit denna på spanska så föll personalen in och sjöng på engelska.

Det var så jättegulligt av dom. Jag blev riktigt rörd. Ja, jag är faktiskt ganska blödig av mig. Det är det inte så många som vet men det är jag. Det är inte heller så många som vet vad det betyder för mig heller, att bli så uppvaktad. Jag är jätteglad för detta.

Superman hade sin dotter med på jobbet. Fy sjutton vilken snygg tjej! Hon måste fått det efter sin mamma. Killarna i skolan var helt kollriga. Ryketet att det fanns en ny tjej på skolan gick som en löpeld och alla skulle kolla. Skolans värsta buse var så silkeslen att det riktig dröp om det. Det blev fläckar på golvet när han gick. Jag fick gå runt och peta tillbaka ögonen på våra stackars gossar....dom trillad ut ur ögonhålorna på dom.

Sen har vi vår lilla blibbilis.....han är förälskad så det,  som han själv säger,  står härliga till. Tänk så härligt. Hur var det nu det kändes? Det var ju ett tag sen. Jo, det pirrade lite i magen.....manick med ett fånigt leende på läpparna hela tiden....kunde börja skratta utan förvarning......och rodna utan förvarning......man blev ganska dum i huvudet. Tänk så lycklig man var. Jag kan inget annat än att gratulera honom! En jättegullig tjej han har fått tag på. Grattis!

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: styvsvärdotter

Trodde alltid du va nykär i min svärfar.....

2009-05-08 @ 11:24:11
Postat av: Anonym

Efter tio år är man inte nyförälskad längre. Eller är du det kära plastsvärdotter? Fast det kan pirra till ibland när man har semester tex.



Lena

2009-05-10 @ 18:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0