Lördag

Det grillade köttet igår blev jättebra! Det kebabkött och cevapcici som Heman hade med sig var väldigt gott. Han hade även några korvar med sig som bara var SUPERGODA.

Vi hade en trevlig kväll och mina vänner verkade njuta i kvällsolen även de.







Maria hjälper kocken.



Cecce med sin nya kamera. Måste ha bilder till sin blogg.
Lillalullan går inte så långt från sin mamma.



Tårta till kaffet.

Min yngsta son sov över och vi fick följa den äldsta till bussen. Han vill helst sova hemma i sin egen säng. Jag tycker om när jag får ha mina söner hos mig om så bara för en liten stund. Idag får jag njuta av den ynste fram till klockan två när han ska träffa en kompis i Trelleborg.

Lev väl.

Kramis!

Kommentarer
Postat av: cecce

Tusentack för igår! Mycket nice. Synd bara att vi inte kunde stanna längre. Får väl skämmas på supermans bekostnad...säkert han som skrivit på grillen...liksom hans stil. Det går inte att uppfostra den mannen. Tro mej.

Hälsa D. och tacka för den goda servicen. Han kan han!

Kram

2009-05-02 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0