Våffeldag!

Sitter just nu och väntar på att tidena ska gå. Ska strax åka på information om högskolans nya regler. Mycket som händer i skolans värld. Det är spännande.

Idag ska det serveras våfflor på skolan. Typiskt när inte jag är där. Men vi har införskaffat oss ett sprillans nytt våffeljärn här hemma så jag kan grädda egna i kväll när jag kommer hem. Fast vem vet .....  det blir kanske våfflor på föreläsningen.

Har just varit ute och gått en lång runda med vovvarna. Det är riktigt kallt ute. Frost på marken. Jag som bytade till sommardäck igår. Hade dubbdäck och dom måste bytas innan nedda månaden är slut så det var ju lika bra att gör det när dom har tid på skolan. Det är bra att jobba på en fordonskola. Dom kan träna lite på personalens bilar.

En sista sak innan jag sticker iväg.

Stackars, stackars, stackars dig Superman! Lilla gubben är sjuk. Förkyld! Jag vet minnsan hur det känns för en man att vara förkyld! Ynkligt, gnälligt, eländigt och ynkligt en gång till! MES!!!!! Är du en mus eller en man!? Snyt dig och kom till jobbet! Hosta lite på mig!

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: superman

Host host, aj aj aj.

2009-03-25 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0