Söndag igen....

Så då var det helg igen. Tiden springer iväg.
Igår var jag i min lägenhet och städade så jag slipper att tänka på det mer. Nu är den dessutom helt tom. Vilken börda det har varit på mina axlar! Ska bara tvätta fönstren och balkongen men det gör jag när den är såld. Det ska bli skönt när jag blir av med den så man kan gå vidare igen.
Träffade min son nr 1 som hjälpte mig att bära der det sista. Han är en sån go kille. Snäll och hjälpsam. Synd att han inte hittar någon tjej. Han har inte så stort umgänge. Det är bara arbetskamraterna han har. Hans skolkompisar i grundskolan var inte så trevliga mot honom så dom vill han inte träffa. Då var de trevligare i gymnasiet och på folkhögskolan han gått på.
Han och lillebror hade jättemysiga kompisar när dom var små. Tre barn som bodde grannar med oss. En härlig familj.

Söndag....suck....tvätt.... fast det gör jag så ofta ändå så det spelar egentligen inte så stor roll villken dag det är.
Har varit ute och tränat lite golf i skitkalla vädret. Gubben är så entusiastisk. Han ska bara bli så bra i golf denna säsongen. Fast det har jag hört förut. Han har för säkerhets skull även börjat gnälla lite på sin onda rygg och sin brutna tå. Ja, ni läste rätt. Brutna tå. Han slog lilla tåsingen så den faktiskt blev blå, men bruten är den nog inte. Bra att gardera sig om golfen inte blir så bra.

Har ätit tjocka revben med sallad och marinerade morötter till middag. Jättegott! Revbenen tillagade mannen i stekpåse idag och det blev kanon. Rekommenderas!

Ska till min plastsvärdotter på fika i eftermiddag tillsammans med min oäkta make och mina oäkta svärföräldrar.

Sen är denna dagen slut.

Imorgon är det jobb igen!

Lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0