PIM

Idag har jag "pimat". Vad i hela fridena namn är det? Ja, det kan man undra.
PIM står för pedagogisk information och multimedia i skolan, tror jag, ska jag väl tillägga.
Jag har i alla fall gjort en liten film som handlar om naturen i min vardag. Jag var nere i Skanör och tog lite bilder och av dessa bilder har jag gjort en liten film med musik och för- och eftertexter och allt. Ja, ni hör hur stolt jag är.
Den blev skitbra!
Här kommer lite bilder från filmen för jag kan ju inte lägga ut filmen här. Om man kan det så vet i alla fall inte jag hur man gör. Jag lägger ut filmen på facebook så kan den beskådas där.



Vintergäcken står i full blom i min trädgård.



Det gör även snödropparna.



Inga fåglar vid fågelpolishuset för att äta just nu.
Dom blev skrämda när dom såg att dom skulle komma med på bild och flög sin väg.



Molly tyckte det blåste alldeles för mycket. Det var dessutom taggiga grenar på marken så hon var inte speciellt road.



Badhytterna står tomma och öde.
Om några månader är det full rulle med badgäster.

Visst är det härligt med våren. Detta är verkligen min favoritårstid. Fast fy, vad det var kallt att ta bilderna i veckan.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: cecce

Var det trean eller? I så fall är jag avundsjuk...har inte ens börjat. var det svårt??

Kram

2009-03-20 @ 20:48:00
Postat av: Lena

Jag tyckte att ettan var tråkigast. Tvåan sådär men trean som jag gjorde nu var jättekul!

Martin har ju gjort trean så han kan ju hjälpa dig. ;-)



Kramis

2009-03-21 @ 14:15:04
URL: http://femtioar.blogg.se/
Postat av: madde

ser fram emot att se den filmen....

lägg ut den snart...



ses på måndag :):):)

2009-03-21 @ 21:25:09
URL: http://darhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0