På G....

Nu är det torsdag och det känns som om jag är lite på g. Fredag i morgon och studiedag. Vår rektor har fixat bullar på fm och fika på em. Det är himla bra tycker jag. Superman kommer väl att vräka i sig två bullar (det kostar gratis) och Heman som är lite mer försynt är inte säkert att han äter bulle alls. Då tycker Superman att han kan ta Hemans bulle med.

I morgon ska vi alltså lära oss allt om livskunskap. Tja... är man 50 bast så kan man ju en del redan men det kan ju bli bra diskusioner så vi får se.
Kunskap om livet......det ska vi lära våra adepter. Man har ju hunnit vara med om en hel del under dessa år en men jag vet inte om det är så lämpligt att delge våra elever detta. Jag menar att dom gör säkert samma saker som vi gjorde när vi var unga dom har bara satt lite extra krydda eller vad man ska kalla det, på det . Dom kanske ska lära oss lite nu på gamla dar?

Idag har jag fått tag på en ny mäklare som ska försöka att sälja min lägenhet. Hon verkade opptimistisk så jag får väl se. Jag sa att hon kan ju sälja den lagom tills den 25 april så blir det en bra 50-års present till mig.

Fick frågan vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Jag vet inte. Vad ger man en gammal kärring som har allt. Silikonbröst har jag inte. Inte heller en 25-årig pojkvän med stora muskler. Baddräkt med tryckinochpuffaupp-funktion har jag inte heller. Merca SLK 320 hade inte heller varit så dumt. Fast jag rör mig inte i de kretsar där jag kan förvänta mig att få något sådant i present. Så det går väl bra med vin, blommor och presentkort på något bra eller roligt. Jag gillar ju att resa och kan jag kombinera det med golf så ar det kanon.

Vi har åkt med startiden syd på golfresa och det är jättebra. Alla golftider är förbokade och dom har bara riktigt bra hotell. Har resor nästan överallt. Vi har åkt med Golf Placir också och det var också riktigt bra.

Carpe diem känns lite närmre idag än innan.

Lev väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0