Ny vecka, nya drömmar

Ja, så var man "på banan" igen. Måndag och en härlig vecka framför mig. En underbar vecka där jag kan terrorisera mina kollegor på jobbet igen. Det är nästan så man längtar till jobbet när det är helg. Just bara för att få håna och bespotta mina goa kollegor. Det är inte alla jag hånar och bespottar. Det är mest bara en! Superman! Han tål det. Det är det som är så kul! Sen kan han håna och bespotta mig och det är lika roligt. Man får tåla en del!
Idag sa jag att Heman har umgåtts för mycket med Superman. Det ser man på Hemans mage. Den börjar...(eller rättare sagt den har varit så ett tag) likna Supermans mage. Det är nämligen så att jag misstänker att Superman smugglar vattenmeloner! Han tar en i butiken varje dag och gömmer under tröjan! Han har inte fattat att det bara är kvinnor som kan smuggla vattenmeloner. Heman smugglar inte vattenmeloner han smugglar handbollar men han är nog på väg att avancera till melonstadiet.

Varför får män pondus och kvinnor bara blir tjocka? Kommer att tänka på mina änglar jag har hängade hemma. Dels i fönstret och dels en på väggen. Dom är runda och goa och vackra.






Här är beviset! Tjocka kvinnor är vackra!
Ängeln som hänger ensam har en kollega på jobb gjort. Vet inte om hon kommer ihåg det men det var många år sedan nu. Hon jobbade på ett ställe som heter ALT och där gjorde hon den inför en julmarknad och jag köpte den. Cornelia, jag gillar ängeln i prickig baddräkt du gjort.

Ni måste hålla med att inte hade de varit lika vackra om det hade varit män! Jag hade inte köpt en gråhårig gubb-ängel i glittriga badbyxor med magen hängade ut. Inte heller om den hade röda badbyxor med vita prickar på heller. Speciellt inte om den dessutom var hårig överallt. Vem skulle vilja ha en sån hängade i fönstret?!

Kom plötsligt att tänka på stranden! Äldre män i (i min ålder) badbyxor, strumpor och sandaler! Huuuuaaahhhööörk!

Superman har hittat ett ställe i Eslöv där han kan få massage med "happy ending" säger han, men han drömmer nog. Jag tror han har en önskan om att det var så.

Cecce, när vi drar highway to hell måste vi hitta ett ställe med muskulösa män som vet hun man ska massera en kvinna! I alla fall för din skull! Min lille gubbe här hemma är jätteduktig på massage. Knådar mina stela axlar så dom blir mjuka och fina. Fast nu har han köpt en maskin som burrar och låter och väger säkert 4 kg. Inte bra!

Vårtecken har jag fått i min trädgård. Härliga vintergäck och små fina snödroppar. Det går på rätt håll nu även om vädret inte har varit så bra idag.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: superman

Tur att man har en vacker o välbevarad kropp som en vältränad 25 åring. Iallafall har jag en stor magruta istället för sex små ynkliga och skinntorra rutor. Vem vill ha det!! Nä tacka för den släta bländvita magmuskeln som era vackra män har. Man vill ju inte se fattig ut till skillnad från de stackars fattiga ungtupparna. Vilken lycka ni har som har oss vackra välmående hannar.

2009-03-02 @ 21:24:42
Postat av: cecce

Jag håller med i allt du säger/skriver!

Vi drar när supermanfixat MC. Då snor vi hans!

Kram

2009-03-02 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0