Jägersrodag

Ja, så var det Jägersrodag igen. Ensam hemma och kan ligga i soffan och pilla mig i naveln och rapa och fjärta hur mycket jag vill.
Har kokt ett ägg och tagit fram lite räkor från frysen. Ja, ni gissar rätt. Ska frossa i en räkmacka lite senare. Ska ner en vända i bastun först.
Tränat på jobbet idag.
Jag kör lite bodypump i mitt eget tempo till egen musik. Det är jättebra. Höll på lite drygt en timme. Totalt var vi 8 st som tränade idag. Det är bra tycker jag. Lite sällskap. Alla tränar efter sitt eget huvud och verkar tycka att det är bra.

Superman borde hålla oss sällskap i gymet. Så hans bigpack kunde bli ett sexpack istället. Kom att tänka på att han ska skaffa sig motorcykel. Jag kan se honom framför mig i skinnställ. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!! Vilken syn! Ni vet när man var liten så gjorde man potatisgubbar genom att sticka in pinnar i potatisen så den fick ben. Så kommer han att se ut. Som en skinnklädd potatisgubbe. En jättebuk med två pinnar som sticker ut nertill.
Usch! Nu är jag inte snäll. Det är nästan mobbning på hög nivå. Förlåt Superman. (Fast visst är tanken kul)

Själv är jag jättesnygg! Naturligtvis. Ingen hade varit så snygg som jag i skinnställ. Jo, kanske Supemans sambo. Vi har kommit överens om att vi snor Supermans MC när han väl fått tummen ur rumpenstumpen och köpt en. Så drar vi.
Vi ta bara lillalullan med. Monterar på en sidovagn så fixar det sig. Superman få ta hand om resten av barnaskaran.

Idag har det varit väldigt lugnt på jobbet. Alla undrade vart alla eleverna tagit vägen. Det var verkligen tomt. Hoppas det är mer liv i luckan i morgon. Det är roligare att jobba när det är lite fart och fläckt på skolan.

Alla prata om att skolan ska vara en del i samhället vaför kan inte samhället vara en del av skolan. Varför är det alltid skolan som ska finna alla lösningar på allt? Varför är det så att näringslivet aldrig frågar om det är något de kan hjälpa till med. Det känns som om det alltid äv vi som ska ställa upp. Vi ska ordna så vi får bättre elever till skolan. Vi ska se till så det bara är högpoängare som söker sitg till utbidningarna. Vi ska leverera duktiga och kunskapstörstande arbetskraft.
Vad gör branschen för att locka duktiga elever till utbildningen? Vi får ofta höra från lärare på grundskolorna att lille Kalle meckar med sin moppe så då kan han bli bilmekaniker. Va f-n! Har dom aldrig öppnat locket på sin bil? Hur mycket meckar man och skruvar man på dagens bilar

Kommentarer
Postat av: superman

Ajajaj lena, du skall få se nåt annat till sommaren. En brunbränd superman med biseps och bländvita gnistrande smilande leenden där en lång kö av skriande fans (dvs 20-30 åriga smala rynkfria)unga unghönor springer och trängs efter moa.

2009-03-03 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0