Helg

Lördag
Vaknade med huvudvärk. Det är ingen höjdare. Speciellt inte om man inte druckit alkohol kvällen innan. Fick ta en Ipren och slänga mig i soffan efter frukost.
Sonen ringde och undrade om vi skulle köra iväg alla hans gamla tidningar och Mangapocket till Skivesset. Så det vara att hoppa i anständiga kläder och köra till Burlöv för att lasta bilen full med sonens grejor.
Han har alltså sparat alla sina gamla Kalle Anka från 90-talet, 600 st! Det var två flyttkartonger. Sen hade han tre bärkassar med Mangapocket som han också skulle sälja.
När vi kom till Skivesset så var där inte någon som kunde räkna och värdera grejorna så vi fick lämpa av allt där och så skulle dom höra av sig i morgon.
Vi fick även burit ner lite grejor från min gamla lägenhet till sonens källare, samt lite som skulle hem till mig.
Nu ska jag bara få sålt lägenheten så man kan koppla av allt vad flyttning heter en stund.

Söndag
Idag var det städning som gällde. Vi ska ha visning på huset och då måste det vara snyggt och fint. Det vara bara att sätta igång och plocka undan grejor och städe i köket så det vara fint.
Ja, det stämmer, vi ska sälja huset.
Det är så att jag älskar att bära flyttkartonger. Ut med allt från skåp och lådor, vippa in allt i papper och ner i kartonger. Bära alla kartongerna ut från huset och in i bilen och sen ut från bilen och in i den nya bostaden. Sen bor jag där i 2-3 år för att sedan göra om procedurer på nytt. Jättekul!
Näääähä, fy vad det är tråkigt! Jag verkligen avskyr att släpa på flyttkartonger. Förra gången vi flyttade så fick jag ont i ryggen, ischias. Det var horisontellt läge som gällde. Fy vad det gjorde ont.

Jag myntade då ett nytt ordspråk: När Lena rör sig står blixten stilla!
Alltså det gick inte att röra sig. i fyra dagar låg jag ner och sen släpade jag mig till en kiropraktiker och efter några behandlingar var jag en ny människa igen.

Det är roligt att komma till något nytt men det är väldigt jobbigt att flytta. Tänk bara så mycker grejor man samlar på sig under årens lopp. Numera packar jag inte upp allt utan bara flyttar kartongerna från det ena stället till det andra.
Hoppas jag någon gång hittar nånstans där jag kan trivas riktigt bra.

Idag har den oäkta mannen lagat fläskfilé med nån god sås och sallad. Mumsigt. Han är en pärla den mannen.

Skivässet har inte hört av sig som dom lovade att dom skulle göra. Undra om dom trodde på det själv? Nu får jag jaga dom i morgon isället.

Supermans sambo vill hänga med mig på mina resor och mc-åkningar. Det ska bli jädrans roligt! Hoppas vi hittar varsin ung snygging som vi kan ta highway to hell! Cecce är säkert skitsnygg i skinnställ!

No one can take your dreams away.

Kramis

Kommentarer
Postat av: cecce

När drar vi???

...highway to hell...here we come...!!!Yahooo!!

2009-03-01 @ 18:24:39
Postat av: superman

Visst e de skönt med huvudvärk. Då vet man iallafall att det finns ngt där. Dock förstår jag inte det där andra, med unga och.....! Ni har redan dragit högvinst vad jag vet, era oäkta män med välbyggda snygga kroppar, virila, snabba och bara så urbra...! Nä nu e det dags för en resa till massagestudion i eslöv, där vet kvinnorna hur vi män vill bli behandlade....vi män behöver inte åka så långt som ni.

2009-03-01 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0