Tid?

Ibland blir det bara för mycket.
Har i en hast sålt huset och fick i en rasande fart packa allt som fanns i huset för att under helgen flytta till vårt nya fina hus.
Guuud, så mycket grejor vi har!
Var har allt kommit från?
Det kan ju omöjligt vara så att jag köpt så mycket grejor?!

När vi väl fått ner allt i kartonger så ska allt packas upp igen och får plats!
Var är hundmaten? Var är hundmaten? Var i hela fridens namn är hundmaten?
Vovvarna ser förtvilat på när vi rotar i alla 70 kartonger efter deras mat.
Jag kör ner och handlar ny mat till dem sa jag.
In i bilen och iväg och hem igen så vovvisarna kan få något att äta.
Just när jag häller upp den nyiköpta maten i deras sål så hör jag sambo ropa: Jag har hittat det!
Typiskt!

Jag får skriva mer när jag har bättre med tid. Men det är detta jag sysslat med de sista två veckorna.

Därav min tysta blogg.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0