Grodjakt

Idag har vi haft grodjakt i hallen här hemma. Snacka om att bo nära naturen! Är det inte så att rådjuren står utanför dörren så kommer groderna på besök när man minst anar det.
Faktum är att det lilla livet skrämde livet ur mig. Såg bara något platt, runt och brunt som hoppade på golvet. Jag till och med skrek till.
Den stackaren var säkert lika rädd som jag. Donne fick ner den i en spann innan Molly smakade på den. Jag bar ut spannen i skogen och släppte ut det lilla livet där.

Idag har Donne jobbat. Han har varit på möte i Landskrona. Då passade jag på att åka till golfklubben och träna. Mina slag sitter ganska bra det är bara drivern som jag inte kommer överens med. Har bokat en tid för lektion på söndag.
Det är ganska meningslöst att stå och slå en massa bollar och dom flyger åt fel håll hela tiden. Lika bar att ett proffs får kika på vad det är som är fel.

Har börjat i en ny bok idag. Fick den av min chef i sommarpresent. Det var väl snällt, inte sant? Har en snäll chef.
Det är Henning Mankell, Kinesen. Den är jättebra. Rekommenderas.

Lev väl!

Kramis

Kommentarer
Postat av: cecce

Present av chefen! Inte dåligt...händer väl inte så ofta. Det var du väl värd!

Lycka till med golfen idag!

Kram

2009-06-28 @ 08:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0