Grilla

Idag ska vi har gäster. Det blir grillat och så ska jag göra en ananaspaj till efterrätt, t änkte jag.
Det är Donnes föräldrar och hans son med familj som kommer.

Donnes föräldrar har inte sett hur vi bor i det nya huset. Hans pappa blev lite ledsen när vi sa att vi skulle flytta till Blentarp. Hur kan ni flytta ifrån naturen på näset, undrade han. Ja, visst är det en fin natur på näset om man bor nära havet och det gjorde inte vi. Vi hade ganska långt till havet och vi är inte några badnymfer heller så havet kan kvitta. Det kan vi njuta av när vi spelar golf på Flommen.

Har inte badat en enda gång i år. jag brukar försöka att bada någon gång i alla fall men det har inte blivit av. Har helt enkelt inte haft lust. Känner mig fet i bikini så det vill jag helst inte visa mig i. Jag som haft en vältrimmad kropp har nu bara blivit smal med en mage som hänger. Får göra något åt det ......... sen.
Det är fult med smala människor utan muskler. Är man smal och muskulös då tycker jag att det är riktigt snyggt, men det ska inte vara för mycket ändå. Inte bra att vara för smal.
Man ska må bra och trivas med sig själv.

Igår var jag på klubben och tränade lite golf. Var genomvåt efter en havltimme. Såååå varmt det var! Golfen gick ändå hyfsat med tanke på att det satt en kille och snackade i telefon nästan hela tiden. Hade god lusta att ringa upp någon och sitta och snacka när han började slå sina bolllar. Det är väldigt irriterande när någon pratar i telefon. Faktisk mer irriterande än när någon talar med varandra. Svårt med koncentrationen och med värmen.

Lev väl och ät mycket choklad. Vårda bikifiguren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0