This is me!



Så här ser jag ut om någon är nyfiken. På denna bild är jag till min fördel vilket jag kanske inte alltid är.

Var föresten och fixade nytt pass för nån vecka sedan. På passbilderna är man verkligen aldrig till sin fördel. Har ni tänkt på det så kul man kan ha av att bara sitta och kolla in varandras pass och körkort? Lite vin och snacks så kan man nog fördriva tiden i ett litet glatt gäng och skratta åt varandras bilder.
Numera får man ju se hur man kommer att se ut på bilden innan man får passet i sin hand. Där sitter en vänlig polis och undrar om man vill ändra något på passet. Skulle jag gjort det så skulle den stackars polisen inte fått fler kunder den dagen. Hon, för det var en kvinna, skulle få fotograferat mig i flera timmar innan jag blev nöjd.
Ja, så jag tänkte det  är inte lönt att ändra något så nu får jag leva med det passet i fem år.

Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0