Skönsjungande chaufför

Jag har köpt ny bil! En härlig SAAB 93 Vector sportsedan. Den är bekväm, lättväxlad, snabb, och har en härlig blå kulör (kvinnlig kommentar). Tänk att jag äntligen kan köpa mig en så fin bil! Vet ni vad som är bäst med den? CD-växlaren. Jag kan langa in 6 skivor och spela hur högt jag vill, och det vill jag. Det säger dunka, dunka om hela bilen när jag sitter i den.
Det bästa med att kunna spela riktigt högt är att man riskerar inte att någon utanför bilen hör den vackra stämman jag har när jag sjunger med, eller skriker som min kära oäkta man säger. Visst är det så att man sjunger absolut som bäst när man sitter i bilen?
Förr när barnen var små så höjde jag ljudet för att slippa höra deras tjat.....hur långt är det kvar?....när är vi framme? osv.
Mina söner,22 och 25 år, brukar reta mig lite med dessa kommentarer när jag har dom tillsammans i bilen numera. Dom tycker detta är jättekul! Men jag gör som jag brukar, höjer volymen, hjälper inte det så sjunger jag glatt med i texten som jag inte kan riktigt, men det bryr jag mig inte om mer. Kan det vara åldern?

Det är härligt att kunna göra som man vill utan att skämmas för det. Jag bjuder på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0