Barcelona

Nu har vi beställt flygbiljetter till Barcelona. Det blir där jag ska fira min födelsedag. Först hade vi tänkt att vi skulle vara i Barcelona i fyra nätter och i Costa Brava i tre nätter och ev spela lite golf. Nu ser det ut som om vi ska vara i Barcelona hela tiden. Där är ju så mycket att se och göra.
Egentligen hade jag tängt att ha ett stort kalas för det har jag aldrig haft när jag fyllt år. Det är bara det att jag inte har lust att stå med allt stöket själv. Det gör jag ju alltid när alla andra fyller år så det har jag inte lust med alls.
Mitt andra alternativ var att åka någonstans och det är det alternativet som gäller.
Får se det blir kanske en sommarfest i trädgården för mina bästa vänner och mina nära och kära. Det är lite kallt i April för att ha fest i trädgården så därför hade det varit trevligt att kanske ha något när klimatat är vänligare.

Det är mysigt att ha något att se fram emot. En resa är härligt. Barcelona har varken jag eller min oäkta make varit i så det ska verkligen bli roligt. Vi ska kolla på den magiska fontänen, stadion där FC Bracelona spelar, gå på museér och se på konst, Salvador Dali och Picasso. Det finns massor av modern arkitektur att se. 
Tyvärr så spelar inte FC Barcelona när vi är där annars hade det blivit fotboll också. 

En sak till. Jag kan skilja på en SAAB sedan och en SAAB kombi. Det blev fel i mitt förra inlägg. Jag kör en underbar SAAB 93 Vector sportkombi. Borde vara lite mer noga med tanke på att jag jobbar på en fordonskola.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0