Vem var bäst?

Jag tyckte att Petra Medhe var bäst! Vilka kläder! Alla hade varit snygga på mig....ja, kanske inte nunnedräkten. Det är inte min stil.
Som valigt kollade jag mest på kläderna och jag tror att jag varit mycket snyggare i kläderna än artistena.
Vi det första uppträdandet frågade jag den oäkta mannen om han trodde att jag klädde i latex.
Han svarade att: Du kan ju ha det på jobb. = Bara jag slipper se dig i det.
Kvällen utstickare var Caroline af Ugglas med Snälla, snälla och jag tänkte.....snälla, snälla ta ut henne därifrån. Men det var nog den enda låten jag tyckte var riktigt kass.
Jag vill summera melodifestivalen så här:

Welcome to my world med hjärat fyllt av guld.
You my world, jag tror på oss - stay the night.
Tic, toc, snälla, snälla,disconnect me.

Efter melodifestivalen var det Rosa Pantern.
Steve Martin är fantastiskt rolig och gestaltar Inspektor Clouseu (stavas det så?) helt underbart.

Vi ett tillfälle hade han gigantiska glasögon på sig med enorma förstoringsglas i och jag sa till mannen i mitt liv att han bara måste skaffa sig sådana!
Tänk dig, älskling, mina små handgranater måste bli som jättebomber med såna glasögon!
Sen kan jag låna brillorna och kinapuffen blir till ett rymdskepp.
Som ni förstår har han inte det så lätt alltid med min konstiga humor men han har snart stått ut i 10 år så han måste gilla det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0