Fredag .... igen!

Så fort veckorna går! Jag blir gammal fortare och fortare hela tiden. Nu är det bara 2 månader kvar till man fyller ett halvt sekel! Om man räkanar med att jag blir 75 år så har jag levt en tredjedel av mitt liv nu! Jag har bara 25 år kvar att hinna med allt jag vill hinna med!

1. Gifta mig rikt
2. Skilja mig rikt
3. Gifta om mig men en ung snygging som kan ärva mig.
4. Blåsa den dumme fan på arvet genom att göra av med alla pengarna på unga älskare.
5. Resa mycket. De unga älskarna få gärna komma från olika länder.
6. Dricka mycket sprit. Jag blir snyggare då.
7. Dansa, jag tycker det är kul att dansa. Dansar bäst med två glas vin i kroppen. Det blir inte så mycket dans nuförtiden.
8. Skaffa mig MC-kort och en glidare. Tänk vilken syn. 70 bast och skinnställ. Man är snygg ända tills man tar av stället.
9. När jag är 70 ska jag skaffa mig lammkött på 60 som vågar åka MC med mig. Han får gärna vara blind och döv men viril.
10. Dö erfaren, lycklig, gammal och skryngklig.

Vem vill dö ung och bli ett vackert lik? Livet är för kort för det.

Nu är det ju så att jag har en underbar sambo som jag älskar och inte vill byta mot någon annan man i världen. Men man kan väl få fantisera.

Idag har jag inte talat med min kompis Superman men fick ett snack med hans andra kompis. Han har bara två kompisar. Det är bara vi som orkar med honom. Hans sambo har gett upp för länge sen.
Vi kan kalla kompisen för Heman.
Heman och jag har alla lösningar på hur man tuktar oregerliga tonåringar.

Om dom bråkar hamma: Släng ut dom och lås dörren: Gärna utan skor och jacka.
Står dom och skriker utanför dörren så grannarna hör: Ring polisen!
Är dom oförkämda i telefonen och skriker könsord i örat : Stäng av telefonen.
Själ dom kläder för sina syskon: Ge syskonen tjuvens kläder. Gärna som present!
Själ dom pengar ur plånboken: Tag ut motsvarande summa från ungens bankkonto.
Om dom säger att du är ful och dum: Klipp håret på dom så dom blir fula. Då är du ju dum precis som dom tycker.
Om dom tycker du är elak: Klipp ett stort hål i baken på ungens alla brallor och säg att eftersom du tänker med röven så är det bäst om den får syre.

När du gjort allt detta är problemet löst.
Ungen har nu anmält dig till BRIS och SOC och det blir deras ansvar! Du har vunnit jackpott! Köp en flygresa till varmare breddgrader och swimmingpool och paraplydrinkar.

Heman och jag är helt överens men Superman tvekar. Jag tror han är flygrädd. Men för fan, du kan ju köpa en bussresa istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha...tack för tipsen!!! NU vet jag vad jag ska göra!

2009-02-27 @ 22:22:07
Postat av: cecce

Vilka bra ideer du har. Vad gäller din ålder är du inte gammal - har bara levt lite längre än vissa. Tycker absolut du ska göra verklighet av dina fantasier och jag hänger med. Mer än gärna!!

Kan superman gå i skola hos dej vad gäller uppfostran av tonåringar är ingen gladare än jag.

Kram

2009-02-28 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0