Äntligen!

Ja, så är det äntligen dax för det enda tv-program som är värt att titta på! Ikväll kör det igång och man får ju inte missa det...MELODIFESTIVALEN!

Den oäkta maken suckar tungt.
Jag ler och myser lite skadeglad.
Han vet att detta inte är förhandlingsbart.

Som tur är har vi två tvapparater. Nu gäller det bara att tänka ut var det är skönast att kolla på melodifestivalen. I vardagsrummet här uppe eller i vardagsrummet i källaren. Det är nog mysigast i källaren. Där har jag en massa stearinljus och en go skinnsoffa som jag kan krypa ner i.

Den oäkta maken är på Jägersro och ska vinna miljoner denna helgen igen. Hoppet är det sista som sviker. Jag brukar ropa lite glatt till honom när han kommer hem om jag ska hjälpa honom att bära in alla pengarna men han har inte behövt någon hjälp än. Man vet aldrig, den dagen kommer kanske.

Jag har förberett middagen. Det ska bli kyckling på spanskt vis. Till förrätt ska jag fixa till en liten laxtoast med pepparrotsvisp och till efterätt ska vi ha vit chokladpannacotta med hallon och blåbär. Mums!

Sen är tv-kvällen räddad som sagt. Melodifestival och Rosa pantern.

Ha det gott! 

Kommentarer
Postat av: Philla

3-rätters.. de va inte illa! Vi själva tog en liten runda in på Burger KIng (blä)för att senare ikväll runda av med varma mackor!!



E de typiskt kvinnligt att vilja se på melodifestivalen eller?? Nu e de ju inte bara EN..utan MÅNGA hehehehe..o du, vi har bara EN TV!!!

2009-02-07 @ 17:47:56
Postat av: cecce

Jo, tack..det blev både TV och mobil...och mannnen trivdes! melodifestivalen ser vi men...snälla, snälla, snälla...hur kan vissa låtar gå vidare!!

Hoppas du njuter i soffan!

Kram

2009-02-07 @ 21:31:16
Postat av: Philla

Jag blev väldigt ,väldigt förvånad när den omnämnda låten inte bara gick vidare..den blev juryns favorit??? Den e,enligt min åsikt, inte en melidifestivaldänga...ELLER? Ha det bäst

2009-02-08 @ 10:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0