Söndag....igen

Oj, vad tiden går fort.
Jag brukar skoja och säga att tiden får fort när man är lycklig. Det stämmer tycker jag. Fast ibland går tiden fort när man tänker tillbaka.

Idag har jag tillbringat min tid i sällskap med den äldsta sonen. Vi har gått i stan och jag har fått honom att hänga med mig i klädbutiker. Det är han inte speciellt road av. Det blev inte så många men ändå. Han väntade tålmodigt medan jag vände prislappar.
Hittade en kjol som jag blev väldigt förälskad i men det fanns inte min storlek. På det viset sparade jag 800 kr. (Måste tänka positivt) Desiqual är ett märke som jag gillar skarpt. Vad jag vet så är det bara en butik i Malmö som säljer det och dom hade som sagt inte min storlek. Får väl ta mig dit en annan gång.
Vi åt middag på Mando. Sonen tog en planka medan jag åt en entrecote. Himla gott. Det är så mysigt på Mando tycker jag. Deras inredning är lite speciell. Hela lokalen är klädd med koppar. Det var mycket folk där och vi funderade över hur många oxar de serverade per dag. Mycket kött som stektes.

Om en vecka ligger jag förhoppningsvis vid poolkanten och dricker en paraplydrink. Ska bli såååå nice. Hoppas jag hinner att se mycket och att vi får det härligt. Har växlat lite pengar idag så man klarar sig de första dagarna.

Måndag börjar som vanligt med arbetslagsmöte och avslutas med nätverksmöte på Pauliskolan.

Lev väl och tag dagen som den kommer.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0