Önskelista

Kära tomten!

Det är många år sedan jag skrev till dig men i år tänkte jag att jag skulle påminna dig om att jag finns fortfarande.

I år, kära tomten, kommer jag inte att vara hemma när du kommer till mig men jag hoppas att du kan hitta mig ändå. Ville bara säga att det är inte någon idé att släpa på alla julklapparna till mig om jag inte är hemma.
Du får gärna komma till de varmare breddgrader där jag kommer att befinna mig, eller rättare sagt du SKA komma till de varmare breddgraderna där jag befinner mig.

Som vanligt önskar jag mig ett litet DYRT paket,
eller ett STORT och DYRT paket.
Se hela bilden







Jag blir glad för vilket som.
Det går även bra att ge mig en klänning från Desiqual.
Kan räkna det som ett mjukt DYRT paket.








En resa till våren är också något jag önska mig.
Räknar det som både stort och litet DYRT paket.
Kuvertet med biljetten är litet men presenten i sig är stor.


En gård på landet hade också varit ok att få i julklapp.
Några hästar som kan bo där med.

Gård i Skurup



Jag önskar också att vintern ska gå fort, men att jag inte blir äldre för det.
Känner mig alltid gammal och sliten på vintern.
Se hela bilden







Jag önskar också att jag ska vinna på Lotto eller Keno så jag kan gå i pension. Då hade jag tagit körkort till motorcykel så jag kunde fräsa runt lite överallt.



Ja, det var nog det hela, kära tomten. Hoppas du kan uppfylla något av mina önskningar.

Lev väl..........för du lever väl?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0