Nyårsafton

Så då har det gått ännu ett år!
Vad har jag hittat på detta året?

Det har ju hänt en del.

Har sålt en lägenhet.

Hjälpt äldsta sonen att köpa lägenhet.
Fick leka flyttgubbe till honom också.
Han är en go kille, min stora son.

Hälsade på yngsta sonen i Karlskrona.
Han är också en go kille, min yngsta.

Jag har fyllt 50 år!
Firade detta i Barcelona.
Härligt ställe.
Mycket att titta på.

Flyttade från Höllviken till lilla Blentarp, paradiset på gränsen till österlen.

Jag har gått och förlovat mig på gamla dar!
Giftermål 2010? Nej, tror inte det.
Det är ganska bra som det är.

Har varit i Polen och spelat golf med trevliga vänner.

Sänkte mitt golfhandikapp till 27.

Plockat mitt livs första kantareller.

Molly har blivit opererad och är pigg och glad.

Har ridit på min vänninas häst och detta hoppas jag att jag kan fortsätta med nästa år.
Bara vädret blir lite mildare.

Slutligen har jag firat min jul utomlands för första gången i mitt liv.
Kanske jag fortsätter med det.

Ser fram emot en god middag med Donald i kväll.

Menyn:

Lantpaté med cumberlandsås.

Tournedos med potatis- och blomkålsmos med fräsk sparris och sockerärtor.

Vit chokladpannacotta med hallon.

Ostbricka.

Till detta dricker vi Lindemans Cawarra och Champange såklart!

Några nyårslöften ger jag inte!

Startar nästa vecka med ett spinningpass.
Satsar på en kropp som passar i bikinin nästa år.
Vill inte köpa ny igen för att den gamla krympt i garderoben!

Lev väl och ge inga nyårslöften!

Nyårskramis!




Kommentarer
Postat av: cecce

Vilket år du haft!

Vad mycket du hunnit med och det är ju en del stora förändringar/händelser du varit med om:-)

Vi måste komma och se ert nya hus. För dåligt att vi inte gjort det än.

Hoppas att ni får ett fint 2010 du och Donne!

Kramar!

2010-01-01 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0