Sista veckan!

Jag har en hel veckas semester till jag kan njuta av.
Har i dagarna utvärderat min semester. Allat ska ju utvärderas i skolan värld så man är ju lite arbetsskadad. Jag har i alla fall kommit fram till att det var många år sedan jag har njutit så av min semester. Jag har verkligen kopplat av. Har inte tänkt på jobbet alls.
Jag har ju lagt schema något år och då går hela sommaren till det oavsett om man har semester eller inte. Kanske är det därför jag har njutit ännu mer i sommar. Har inte haft några sådana uppdrag att tänka på.
Har börjat fundera på om man skulle trappa ner lite. Kanske inte jobba så mycket ett tag? Det hade varit skönt att bara jobba 3-4 dagar i veckan. Men man måste ju ha in lite "månisar" varje månad också så det får väl vänta ett tag....kanske...vi får se.

I veckan som kommer så fyllar min kära sambo år. Han vill inte ha kalas men han ville gärna bli bjuden ut på restaurangen här i byn. Det hade jag naturligtvis redan fixat. Bord är betsällt på "Table and Chair". Ett ställe vi inte testat förr. Dom lagar ekologisk och närproducerad mat. Ska bli spännande att testa. Ser väldigt mysigt ut.

Sen har jag en son som fyller 26 och vi ska åka till Köpenhamn och fira honom. Hans bror kommer ner från Karlskrona så han hänger med. Det blir dyrt för en liten mams. Men det betalar jag gärna! 26:an har semester och han sitter mest hemma och kuckelurar så han vill gärna att vi åker någonstans. Har en fundering om jag ska försöka att få honom att åka med mig till Peking nästa år. Skulle gärna vilja komma dit. Sambo vill inte åka så långt säger han men han åker gärna till USA. Så det är nog destinationen det beror på. Kommer vi inte till Peking så kommer vi kanske till London i alla fall. Ska försöka att få med honom någonstans...sonen alltså.

Har även en vän som fyller denna veckan. Supermans sambo fyller år. Tre födelsedagar samma vecka! Inte illa. Det är jobbigt för Superman för då måste han baka en väldigt massa kakor och tårta. Hahaha!!!!

Den sista vecka utan arbetskrav!

Lev väl och njut av födelsedagar.

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Herregud blir han verkligen 26 år kan ju inte stämma :O hehe tiden går verkligen fort får man säga.



Om ingen vill åka med dig står jag först i kö haha :)

2009-08-02 @ 21:09:21
URL: http://emelieangelicadahlberg.blogg.se/
Postat av: cecce

Hahaha...det kan jag nog bara drömma om. Har nog aldrig sett Superman baka så det hade varit kul.

Hoppas jag får ett paket ialla fall. En dyr!

Hälsa Donne och gratta!

Kram

2009-08-02 @ 22:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0