Sista kvällen på mina 49



Här kommer en liten hälsning från mig den sista kvällen jag är 49 år! Befinner mig äntligen i Barcelona och har avverkat åtskilliga metarar til fots idag. Har lyckats få tre blåsor på fötterna bara för att man är fåfäng och vill vara fin i sandaler när man är ute och går.

Träffade på några ficktjuvar i de nedre tonåren men denna lurade de inte denna gången. Det var ett gäng ungdomar som ville att man skulle skriva sitt namn på en protestlista till förmån för utsatta barn. Undertiden man skulle skriva så stod tjejen och försökte att komma åt handväskan. Den har jag för övrigt proppat full med kartor och annat skräp så den blir inte lycklig som stjäler den.

Avslutade med ett dopp i hotellets bubbelpool och lite solsken på taket.

Vi hann även med lite öl.


Ett magert förälskat par.


Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: cecce

Ni ser ut att ha det bra! Grattis på födelsedagen! Kram Kram Kram

2009-04-25 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0