Överstökat

Ja, så var det överstökat. Dagen D gick bra. Jag överlevde. Är lika knäpp i huvet som i fredags.

Firade med att åka runt i Barcelona för att få en överblick av vad som finns att se och framför allt vad vi vill se. Lunchen intogs på en restaurang i hamnen med utsikt över bron in till centrala stan. Vi åt paella som var jättegod.



Igår var det inte så varmt och ganska blåsigt.



Visst är jag mig lik? Ingen skillnad från när jag var 49? Skönt!

Konstiga hus finns det.



Ett vågigt hus som var väldigt vackert. Gaudis arkitektur är spännande med en vågig fasad och ett spännande tak med skulpturer på.

Idag är vädret inte det bästa med lite regn. Vi får se framåt dagen om det blir bättre. I och för sig är det ganska bra att det inte är för varmt när man går i en storstad.

Lev väl!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0