Fest!

Var på fest i fredags. Det var jättekul! Det var ett tag sedan jag fick möjlihet att festa lite och därför njuter jag lite extra när jag får tillfälle. God mat, gott dricka, wiskeyprovning (trevligt men det kan jag leva utan), trevligt sällskap. Övernattade eftersom det var långt hemmifrån. Vaknade i lugn och ro och tog en kopp kaffe och åt frukost tillsammans med festfixaren. Hade det mysigt.

Idag blir det kanske lite golf, vi får se. Härligt väder även idag. Igår kunde jag sitta på terassen hela eftermiddagen och läsa en bok. Det är så härligt när man kan sitta ute och njuta i solen. Så mycket man behöver det efter en mörk och kall vinter.

Har annons på huset idag i tidningen och hoppas att det kommer någon och kikar. Det är fruktansvärt trögt på husmarknaden just nu. Husen här nere på näset står till salu jättelänge. Får väl se om det blir någon flytt eller inte. Det är trist när man inte kan planera något. Kan inte planera att flytta och inte planera att bo kvar.
Min lägenhet har inte heller blivit såld. Det är ännu mer deprimerande. Har anonns på den också idag i tidningen. Man kan inte mer än att hålla tummarna.

Påsklov för vissa nästa vecka. Tomt och trist på skolan. Usch, nu får jag rycka upp mig! Låter som jag är på väg in i en djup deprission.

I vilket fall som helst så lyser solen och fåglarna kvittrar. Får njuta av det i alla fall.

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: cecce

Du hade ialla fall tur med vädret. Alltid nåt och man kan inte va glad och positiv alltid. Det blir ju lite jobbigt:-)

Tack för den fina kommentaren på inlägget på min blogg. Sånt värmer.

Ha så trevligt du kan på jobbet i morgon. Du slipper superman i alla fall.

Han får jag ta hand om.

Kram

2009-04-05 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0