3 dagar kvar

Nu är det bara tre dagar kvar! Vaknade med huvudvärk i morse och den har suttit i hela dagen. Visserligen lite till och ifrån men ändå så jag har varit lite störd av det.
Det är kanske lite resfeber. Vi sticker ju i morgon. Har redan checkat in oss via nätet här hemmifrån. Tänk vad smidigt det är! Behöver bara skicka in bagaget 90 minuter innan flyget ska gå.
Ska bli lite spännande och se hur det fungerar. Vi ska sitta på rad 13. Otursnr? Det var ett eget val. Vi valde det eftersom det är vid nödutgången och där är det lite större plats för mina långa ben. Hoppas vi kommer helskinnande både dit och hem. Ja, ni som har läst här tidigare vet att det är Barcelona jag pratar om.

Jag tar kamera och dator med mig så jag kan hålla alla uppdaterade på hur vi har det. Hoppas jag kan leverera några bra bilder på när jag fyller år. Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på den dagen eller så har kanske den oäkta maken något planerat. Jag får se.

En av mina kollegor fyller 65 år samma dag som jag så jag passade på att fira henne lite innan jag åkte idag. En liten bagatell, Lindts choklad med körsbär och chili. Jag vet att hon älskar choklad i alla former.

Jag minns när jag fyllde 10 år så tänkte jag: undras hur jag är när jag fyller 20 år? Det känns som om det är väldigt längesedan......äsch....det är det ju....40 år sen. Hemska tanke! Nu är det tre dagar tills jag fyller 50! Femtio år! Tur att jag är ung i sinnet och vacker som en 25 -årig fotomodell! Hahahaha!!!! Lite rynkigare kanske men ändå. Fast jag vill nog inte kalla det rynkor, det är mer glädjelinjer. Det ska väl synas i ett anskite att man har skrattat mycke!
Det är annat med Superman.....han börjar bli så rund att det har slätat ut alla hans rynkor! Ungarna pratade fotboll på hans lektion idag. Bollen har Superman under tröjan hela tiden. Heman har handbollen under tröjan, dvs hans mage är inte lika stor som Supermans. 
Nej, grabbar jag ska tänka på er när jag sitter i solen och dricker servesas och äter olivas.

Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0